Alla inlägg den 2 november 2010

Av caroline lundkvist - 2 november 2010 09:10

Godmorgon världen! 

Nu har det gått en vecka till sen jag bloggade, helt sjukt hur fort tiden går. Vad har hänt sen sist? Hmm typ inte alls så mycket, haft sista praktiken som gick galant och jag blev godkänd! Shoppat på Ikea Uppsala och suttit i Allianshallen och fått träsmak i rumpan.

Tyvärr så fick vi inte med oss det som vi verkligen ville ha hem så nu får de bli en ny tur dit och de gillar starkt.

Har även hunnit med en smarrig middag hos svärmor.

Denna vecka är de höstlov, japp ni hörde rätt jag har höstlov och alla andra lov som skolan också har, sportlov, påsklov mm. Skönt javisst efter denna helvetes månad som varit, med jobb praktik och plugg. Jag tror att jag räknade fram att jag jobbat upp mot 80 timmar haft 140 timmar praktik, och suttit åtskilliga timmar framför datorn och skrivit hemuppgifter.

Vad bjuder denna vecka på då? Ganska mycket plugg, ganska mycket sats träning och ganska mycket umgände med mina fina vänner! Första innebandypasset igår efter 2 veckor, som de flesta vet så har jag inte haft varken motivation eller lust att träna eller utföra sporten över huvudtaget. Jag tog mig iaf ner och körde, gick väl OK, jag vet att jag vill spela men hjärtat finns inte riktigt där just nu, vet inte om det är rätt mot laget att komma ner och köra halvhjärtat eller om jag helt enkelt ska stanna hemma och försöka hitta motovationen igen? Det är så kul att komma ner och träffa tjejerna och få skratta lite.

Juste, jag lovade bilder på shoppingen förra veckan, dessvärre så förstördes skjortan så jag fick slänga den, men ni kan få en titt på skorna.   Dessa skönheter fick följa med mig hem, dom är helt super att gå i.

Nej, dags att äta lite frukost och börja förbreda för sats, det är satsafro och satscore som står på schemat idag, och sedan en trevlig lunch med farbror.

By the way Madde jag gillar det ;)

Kram!



Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards