Alla inlägg den 4 november 2010

Av caroline lundkvist - 4 november 2010 09:50

God morgon världen!

Träningen igår gick ok, de va nödvändigt med lite plojj för att lätta upp stämningen lite, och vi är nu redo att spöa KTH på Lördag.

Jag blev en skjorta rikare igår, Gina Tricot har än en gång överträffat sig själva. De gillar jag och att dom endast kostar 199 är ännu bättre.

Jag är fortfarande helt inne på att jag ska köpa ett par uggs. Men de bär lite emot att punga upp över 2000 spänn. Jag har hittat en sida på nätet där dom kostar runt tusenlappen, men dock så skeppas dom från Australien..

Idag blir det en lugn dag, en promenad med farbror nu på förmiddagen lite städning,pluggning osv, innan det bär av till Sollentuna för lite barnpassning.

Jag vill utomlands typ nu nu nu! Ingen som känner att dom vill ta en sista minuten typ i morron, Becca?

Nej slut på svamlet och börja plugga för de två proven som kommer nästa vecka. Jag har nästan glömt hur man gör. Haha!

Imorgon får de nog bli en tur till biblan där man kan sitta i lugn och ro utan en dator som distrarherar.


Kram!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards