Alla inlägg den 8 november 2010

Av caroline lundkvist - 8 november 2010 21:34

Goosh!

Ännu en ny vecka som är fullspäckad.

Skolan är igång igen och denna gång är de 4 hel dagar mellan 8 och 17 i prinicip, hur ska man hinna med att jobba och plugga? Eller träna, tiden finns inte!

Va och gjorde nya naglar i Fredags och idag gick en av, lyckat! Ja dom höll juh under matchen iaf!

Vi förlorade by the way, pinsamt och vi va usla, jag tänker inte mygla men det va katastrofalt hur dåliga vi va och de finns inga ursäkter!

Jag fick hem en ny klocka här om dagen, och jag är helt kär i den. Ska visa bild senare, kanske i morron men nu är de dags att sova.

Jo juste, såg ni det här nya programmet på 1an? Ung och bortskämd kl.20.00 Fick sms av mamma under programmet att hon kände igen sina barn. Alltså menar hon att vi är bortskämda, aldrig skulle jag säga. Förutom vid vissa tillfällen typ när vi vill få som vi vill. Gråt några tårar och sen har vi fått våran vilja igenom. Däremot så kan vi både handla och städa. Jag åker till och med hem till mamma och pappa och städar deras toaletter, vad fick jag för det Mamma?!?

                               

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards