Alla inlägg den 21 november 2010

Av caroline lundkvist - 21 november 2010 11:00

            Det är med glädje jag skriver detta inlägg faktiskt eller inte glädje utan snarare massa roliga och knasiga minnen.

SatsAfron i Torsdags var helt sjukt roligt dock stog jag längst bak i salen och försökte hänga med så gott jag kunde. Men träningsvärken efter detta gör sig fortfarande påmind haha! Att man hade så mycket muskler som man inte trodde är galet.

Fredag och det var dags för lagfest. Jag har nog aldrig haft så här kul, inga hämningar för fem öre och att vi hade allt från Di leva till Quasimodo gjorde det hela inte sämre ;) Vänner som fiender! Det enda som sög var att jag förlorade i bästa utklädnad mot Stig H. Men jag tror det va hans lite coolare musche som avgjorde det ;)

Jag hade aldrig heller i min vildaste fantasi tro att typ 20 tjejer kunde samsas hela kvällen, alla vet juh att man aldrig kan "leka" mer än två i taget. ;)

Kvällen blev otroligt lyckad och vi har många fina minnen tillsammans och massa härliga skratt att fortsätta bygga vidare på.

Lördag var inte alls lika rolig och speciellt inte å heta Caroline. Seeeg till max och det blev inte bättre av att jag var tvungen att sitta i Ekilla hallen från klockan 13 till 19.30 Körduglig var jag ej och då var det bara att le och se glad ut.

Kvällen slutade med hämtmat från Alanya bulgur och mixkött innan jag slog igen ögonlocken vid 22 tiden och de va väl behövligt. Dock slog jag upp ögonen redan vid 07 i morse, men de gör inget har hunnit med en massa redan och de känns bra inför veckan då jag ska jobba hela veckan och hinna med skolarbetet på sidan om...

Snart matchdags och jag säger som Di leva, "De är käääärlek" ;)

Mina damer och herrar 14.00 i Smedsgärdshallen.

Väl mött!


Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards