Alla inlägg den 23 november 2010

Av caroline lundkvist - 23 november 2010 20:24

Efter allt negativt som hänt mig den senaste tiden så var det faktiskt på tiden att något positivt dök upp.

Dock har jag tandvärk som heter duga så det är också negativt men....

 

  •  
    • Jag fick MVG på första provet i datakunskapen med ALLA rätt!
    • Av 10 inlämningsuppgifter i vård så hade jag 5 G och 5 VG observera då att 4 av dessa G uppgifter var just G uppgifter, alltså bara 1 GVG uppgifterna.
    • I medicin så har jag på 3/5 Teman VG betyg. Ett tema är ej gjort än och ett tema är nästan klart.
    • Jag har fått en operationstid, den 17/12 lägger jag mig på operationsbordet och under kniven. Äntligen!!
    • Jag vet nu att December månad löser sig ekonomiskt efter allt som hänt!
    • Julklapparna är nästan klara och jag är nöjd!
    • Vi vann innebandymatchen i Söndags och det känns som att vi nu är på gång!

Så alla sena kvällar,nätter,helger och tidiga mornar har nu gett resultat och jag är faktiskt påväg mot mitt mål, stjärnorna!

Gjorde kalops till middag och det blev alldeles ljuvligt, köttet nästan smälte i munnen. Till och med P var nöjd och han är ganska kritisk när de gäller mat så då är de bra. I morgon tänkte jag göra årets första lussebullar och även ta det första glaset julmust. Även julpyntet får åka upp från förrådet i morron, dock så måste mina nya julgardiner sys upp en aning så jag väntar på att svärmor ska ha tid att hjälpa mig!

Ikväll tänker jag bara njuta av att inte göra någonting, titta på House kl.21 och sen bartenderskolan, kanske äta lite av den nya marabou vita chokladkakan som jag tycker är supergod!

 

Kram och sov gott!

 

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards