Alla inlägg den 24 november 2010

Av caroline lundkvist - 24 november 2010 14:17

Hej, hallå!

 

Vilket ruggväder utanför fönstret det riktigt viner runt knuten.

Här inne bakas det lussebullar, dricks julmust och lyssnar på julmusik. Ja, jag är tidig men jag kunde inte hålla mig längre, när man går från våran parkering upp till huset så ser man massor med lägenheter som julpyntat mm. Så jag är juh inte först haha!

Har köpt allt till min julstake jag ska göra och ska faktiskt gå ut i förrådet nu och hämta julpyntet.

Svärmor Åsa kommer hit ikväll och hjälper till att sy upp julgardinerna.

Jag skulle behöva köpa ett par vinterskor, men dom finns aldrig inne när jag ska köpa så jag börjar fundera på om det är så att det undermedvetna försöker säga att jag inte alls ska köpa dessa skor eller något. Jag vet inte! Men gå runt och frysa kan jag inte göra längre.

 

2 veckor kvar innan det bär av mot Helsingfors och VM jag är super laddad och hoppas att det blir super!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards