Alla inlägg under december 2010

Av caroline lundkvist - 1 december 2010 20:24

Som ni vet har jag i ett tidigare inlägg skrivit vad jag önskar mig, dock så har dett skett en mindre större ändring i önskelistan.

Jag önskar mig en tripp härifrån, få andas, stanna upp, ligga i sängen hela dagen, inga måsten, ingen data och ingen mobil få gråta en skvätt eller skratta så tårarna rinner. Det är min önskan för på något sätt så ska jag genomföra det ensam eller icke de spelar ingen roll.

 

Julklappar som jag inhandlat

Peter - Nästan klar

Mamma -

Pappa -

Jessica - Klar

Camilla - Klar

Jimmy - Nästan klar/komplettering

Mormor - Nästan klar/kompletering

Moster - Nästan klar/kompletering

Av caroline lundkvist - 1 december 2010 15:52

Ibland kommer gamla minnen ikapp, bra som dåliga. Musik som påminner, bilder som gör en varm i kroppen och ibland tankar som får en att sakna det man en gång hade!

 

Dessa ord får påbörja detta inlägg. Eller jag vet inte igentligen om det blir så många fler rader. Jag har haft otroligt mycket känslor omkring mig idag. Jag har tänkt och funderat en del, rådfrågat och analyserat. Lyssnat på både dyster och härlig musik och framförallt försökt förstå mig på mig själv. Det har hänt en del sen sist jag skrev, bla har operationstiden blivit ändrad från 17/12 till nu på Fredag den 3/12. Alla arbeten är inlämnat för betygsättning, julklapparna är i princip inhandlade och jag kan nog för första gången på länge slappna av lite.

Dock så finns det fortfarande mycket stress kvar inom mig som jag måste bli av med för att verkligen må bra igen, för just nu mår jag inte bra. Konstant illamående, huvudvärk och ont i kroppen. Jag vill och önskar så mycket!

 

Jag lyssnar mycket på musik just nu och för tillfället är det Sarah Dawn Finer som går på repeat här hemma, hennes texter och musik är just nu det som håller mig uppe på benen.

 

Jag vet inte igentligen vad jag fick ut av detta inlägg. Lite egna känslor och tankar för mig själv antar jag. Kan blicka tillbaka efter att jag gått i mål och gjort mig själv och andra stolta över min prestation!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards