Alla inlägg under februari 2011

Av caroline lundkvist - 2 februari 2011 09:07

Igår började det. Resan mot dom sista envisa kilona på min kropp.

Ska nu testa LCHF hela Februari så får vi se vad som händer.

Jag är otroligt taggad på detta och ser fram emot denna månad. Dock kommer det att bli en stor omställning då jag inte är ensam i familjen och måste tänka på den andre också. Att han ska ha pasta,ris etc till sin middag.

Har suttit och letat recept under hela förra veckan och har nu hittat två sidor att använda. Från och med nästa vecka kommer jag att börja skriva matschema för hela veckan, då har jag blivit lite varm i kläderna :)

Gårdagen bestod iallafall av:

Frukost: Äggröra på 2 ägg och grädde och 2 baconskivor.

Lunch: Naturdiet då vi inte lagade middag i Måndags

Middag: Köttfärssås m. broccoli och sallad bestående av gurka sockerärtor fetaost och avokado.

Maten känns helt OK men tyvärr så dricker jag för dåligt. Jag vill gärna ha det där juice glaset på morgonen. Måste hitta på något annat för att kompensera det hela.

Snart iväg till skola, puls och blodtryck står på agendan och sedan lite mäsk.

Troligtvis blir det även jobb men allt beror på om vi har någon där eller inte. Klienten är inte hemma för tillfället och då tänker jag inte spendera 14 timmar där ensam. Då gör jag mer nytta hemma, behövs både pluggas och städas och så vill jag testa mitt knä efter Söndagens match då jag åkte på en riktig smäll.

Nej nu ska jag sätta fart!

Ha en trevlig Onsdag alla fina!

Kram!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards