Alla inlägg under februari 2015

Av caroline lundkvist - 5 februari 2015 16:44

Herre min gud va tiden går snabbt! Snart har ännu en vecka gått och det känns som igår jag satt på jobbet på Lördagen och såg fram emot en ny vecka. Redan Torsdag, veckan har gått i skolans tecken. Varit en del att läsa och skriva. Hemtentan är påbörjad och jag kan nog nu sätta igång på riktigt igen.

Hade min första tenta igår, om ett klassiskt fall i förskolan. Tror det gick bra, och väntar nu bara spänt på betyget. :)


Nästa Fredag var det tänkt att nästa examination för mig skulle hållas men eftersom jag tidigare läst på lärarprogrammet på Uppsala Universitet så kan jag tillgodoräkna mig den examinationen och det känns fruktansvärt skönt. Att slippa göra om samma sak igen, så nu får jag indirekt 2 veckors "semester" innan nästa del drar igång. Så nu kan jag fokusera på hemtentan och passa på att jobba lite extra. :)

Igår jobbade jag och var tvungen att köpa med mig en semelwrap till mig och min kollego och jag kan bara säga WOW vilken grej! Absolut, den klassiska semlan kommer alltid vara klassik men denna skapelse var PERFEKT in till sista tuggan.


 

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards