Alla inlägg den 6 maj 2011

Av caroline lundkvist - 6 maj 2011 09:59

Åh underbara fredag som inte alls började så underbart som jag hade hoppats på från början.

Jag skulle ha jobbat 9-21 igår men kom från jobbet 23.50 efter en kväll med kaos upp över öronen. Herregud!

Dock säger jag det både med glädje och sorg på något sätt. Jag jobbade med en super bra kollega, visst alla mina kollegor är super och underbara på sina egna sätt, dock så är denna person lugnet själv, alltid helt cool lugn vilket då smittade av sig på mig och jag kunde också jobba i en lugnare känsla. Jag kunde vara professionell på ett mycket bättre sätt.

Idag är jag ledig, det känns super! Har dock en massa att göra borde plugga, tvätta och städa. Sedan vill jag även sola och börja planera packningen till Barcelona nästa Lördag.

Mycket som jag vill hinna med på kort kort tid så vi får se hur jag lyckas med detta och genomför det på bästa sätt.


Nej nu ska jag dricka upp mitt citron vatten och sen sätta fart!

Ha en underbar solig fredag för det ska jag ha!

 

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards