Alla inlägg den 10 maj 2012

Av caroline lundkvist - 10 maj 2012 11:19

Man bör inte ta ut saker i förväg, och det vet jag sen många år tillbaka. Men jag var så glad och efter att ha pratat med flera som har koll på det här med måleri branschen så kunde jag inte annat än hoppas.

Men nu blir det ändrade bullar, pratade med målarna precis och dom hoppas dom är klara till Måndag, alltså blir det ingen inflytt i helgen utan det får bli till veckan, visst det är ok inga problem men jag hade juh hoppats och nu känns madrassen på golvet hemma hos mamma och pappa inge rolig längre...

Jag vill flytta, stå på egna ben och starta om med mitt egna och nya liv. Jag vill hitta mig själv och se framåt i tiden.

Gud, känns som jag börjar bli lite sentimental nu haha.


Men missförstå mig rätt, jag flyttade hemifrån innan studenten och det är inte kul att ha behövt flytta hem igen. Det har juh blivit som ett litet misslyckande i livet på något sätt.. Men nu är det dags att se framåt med nya ögon, sommaren bjuder på en massa roliga planer. Utlandsresor och bröllop blandannat. Det ska bli min sommar utan några måsten och 4 veckors betald semester. Jag längtar!



Puss och kram!

 

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards