Alla inlägg den 24 januari 2011

Av caroline lundkvist - 24 januari 2011 22:32

Några timmar försent men det är fortfarande Måndag.


Helgen har gått i innebandyns tecken P´s match i Lördags och min match igår och i kunde plocka med oss två segrar hem.

Det var min första match sen operationen, jag var nervös och hade grym prestationsångest då jag fick mkt beröm efter sista träningen.

Jag var peppaf och grymt laddad med tyvärr hände det saker igår som gjorde att jag tappade gnistan rätt så ordentligt och tyvärr så förföljde det mig under hela matchen så de gick inte som jag hade hoppats på.

Det är dags att ta tag i saker och ting nu, göra sig av med gammalt och ta in nya.

Går man bara och trampar i samma fotspår hela tiden så får man ingen ro i kroppen, men man måste också misslyckas för att senare kunna lyckas!

Jag vet vad jag vill frågan är bara varför jag inte ser till att göra det jag vill, det finns något som hindrar mig. Något litet hjärnspöke som inte ger mig ro.

Dock ser jag fram emot våren, det blir en del omställningar och nytänkande men jag är sugen på utmaningen!

På Fredag börjar min träning med PT, nu är det dags att komma i form. Utöver det så kommer jag köra lchf alltså low carb high fat. Jag vet att det funkar och jag är taggad på utmaningen. Jag har satt upp ett mål och det startar på Fredag i samband med PT träningen då jag ska bolla några sista frågor och funderingar med honom.


Nej nu är det dags att hoppa i säng.

Trevlig kväll!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards