Alla inlägg den 18 januari 2012

Av caroline lundkvist - 18 januari 2012 17:46

Pluggat klart idag och är snart framme vid mitt mål endast ca 30 sidor kvar :) Men nu tar jag och checkar ut och åker iväg till Madde för att kolla på Tupperware visning. Jag kommer ihåg när mamma hade sånt där party när jag va liten, dock tyckte juh jag då att fikat var roligast men idag tar jag nog på mig mina spenderarbyxor :)

Fick höra idag att jag är en gammal tant eftersom jag använder mig av vissa ord som anses gamla och att jag då också borde dricka kaffe på kaffefat med en sockerbit i munnen. Ja mina vänner är bra konstiga ;)


       

Av caroline lundkvist - 18 januari 2012 10:53

Lyssnar mycket på Melissa Horn för tillfället.

Vilka texter och vilka budskap.

Jag är helt fast, och utöver det så är det perfekt pluggmusik. Lugn, avslappnad och inte hög och skrålig :)


Jag känner mig nöjd, är nu klar med en läroplanssammanfattning, den blev på 6 sidor. Jag hoppas för guds skull att läraren köper detta. Hon sa minst 1 sida och jag fick 6, visst jag är nog lite över ambitiös ibland men jag vill juh visa att jag vill. Blir man inte godkänd så blir man inte godkänd på kursen eftersom det är fyra delmoment så måste man bli godkänd på alla 4.

Jag anmälde mig till tentan igår kväll, på alla hjärtans dag skrivs den. Bittert!

För övrigt tänker jag ta det lungt resten av dagen, nu är jag halvvägs med mitt mål och kör på i morgon igen. Så nu tänker jag ställa mig och diska innan jag ska iväg och luncha med en fin vän .


     

 

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards