Alla inlägg den 25 januari 2012

Av caroline lundkvist - 25 januari 2012 21:11

Återigen har dagen sprungit iväg, på senaste tiden tycker jag att dagarna går snabbare och snabbare för var dag som går.

Känns som att jag inte alls hinner med allt som jag skulle vilja hinna med.

Idag har jag varit iväg på hemliga äventyr :) Det händer en hel del runt omkring mig nu, men mer vill jag inte säga förens det är klart. Tråkigt att skrika ut en massa positivt innan alla bitar är i hamn :)

Efteråt så åkte jag till Stinsen och fick fin fina naglar igen. Jag har blivit helt såld på röda naglar och det blir det varenda gång det är dags att fixa till dem. Men har nu lovat mig att nästa gång så ska jag våga mig på en annan färg.


Jag kan också skryta med att jag faktiskt är klar med första examinationsuppgiften, nu ska den enbart korrektur läsas och ändra eventuella stavfel mm. Jag känner mig både glad och peppad inför examinationen på Tisdag.

Jag har också börjat fundera på nästa tatuering, jag har varit sugen länge men inte riktigt veta vad jag vill göra men nu vet jag vart jag vill ha den så nu ska jag bara komma på vad det blir för motiv, jag vet vad jag vill ha en text som betyder oerhört mycket för mig. Men det är mycket annat som ska klaffa också, texttyp, storlek på bokstäver osv.


 

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards