Alla inlägg den 27 januari 2012

Av caroline lundkvist - 27 januari 2012 09:18

God morgon!  

Eller så god är den igentligen inte, fick sova på soffan inatt. Jag lever visst med någon som snarkar! Känner mig som en levande zombie idag efter natten. Men förhoppningsvis kan  kaffe rädda morgonen ;)

Gårdagen var super duper mega bra! :)

Fick umgås med finaste vännen, pratade i miljoner, skratta så tårarna rann och bara känna denna lyckliga känslan som man får när livet känns sådär perfekt att vad som helst kan inträffa och man skulle inte bry sig ett dugg :)

Vi tittade på innebandy som gick bra, vi samtalade med otroliga människor runt omkring oss, vi köpte billigt kaffe på statiol.


Idag ska jag faktiskt till skolan, inte varit där sedan förra Måndagen. Föreläsning 13.15-15 och sedan hem igen. Invänta Cissi och sedan korka upp vinet! Ikväll är det girls night out!


Nej nu ska jag fortsätta fixa och trixa här hemma ikväll, Cissi sover kvar så måste vara en bra värd och förbereda och bädda iordning sängen osv ;)

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards