Alla inlägg den 27 november 2010

Av caroline lundkvist - 27 november 2010 11:03

Gud va det är vackert ute! Synd att det är så kallt bara.

Idag är det kalas och globen som gäller. Syster fyllde 20 i veckan så det ska firas idag och senare ska jag ta mig in till staden och globen för att se på International horse show. Dock ska vi bara se showen ikväll för biljetterna var så jädrans dyra. Studentekonomin vill inte samma som jag alltid. Torsdag och Fredagen spenderades med jobb och lite shopping. Försökte hitta vinterskor vilket gick sådär! Till slut blev det ett par men vi får se, om de håller måttet eller om jag måste köpa nya igen. Blev också en tröja rikare, en riktigt fin mörkblå skjorta typ med lite dekor.


Söndagen bjuder på massa mys i form av första adventsmys med familjen.. Har bakat både lussebullar och saffranskladdkaka, jag hoppas att den blir bra, första gången jag gör den så vi får se :)

Ska göra rischoklad också men dock har jag inte hittat något ris så måste ut och leta i morronbitti.


Nej dags att göra sig i ordning och sen åka.


Trevlig helg!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards