Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 6 oktober 2010 22:35

Äntligen, äntligen har jag landat hemma efter att varit borta i över 15 timmar. Praktik och träningar har stått på schemat idag.

Jag är så oerhört nöjd med min praktikplats att jag nästan skuttar upp varje morgon 05.30 när klockan ringer hur trött jag än är så vill jag dit!

Idag har jag fått vara med och sätta kateter vilken intressant grej, och stolt över mig själv att jag klarade av det och även alla blodprover, blodsocker och B.glucose prover som jag tar, jag som annars är så känslig för blod, snoppar och snippor ;) haha!

Blev ett ben/konditionspass på sats innan innebandyträningen, kände inte att de va värt att sitta och åka fram och tillbaka till Väsby. Så lagom mör va jag sen så de va inget höjdar träning från mig, men jag får gå ner och spela back igen och jag är nöjd! :D

Fick även en snabb middags dejt med Becca vilket va oerhört behövlig, att vi inte får fler dagar att gå ihop är så synd, men vi tar vara på tiden vi får tillsammans och pratar och rensar hjärta och hjärna  


I morgon är det äntligen dags för det efterlängtade läkarbesök angående min handled och mina knölar!

Sen blir det jobb hela eftermiddagen. Jag är så trött och har så mycket att göra men jag njuter av livet just nu, mycket roligt som händer runt omkring mig med nära och kära!


Sov sött!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards