Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 10 oktober 2010 06:12

Gäsp 05.30 ringde klockan och de var bara att hoppa upp ur sängen.. Dags att snart åka till praktiken. Fick lov att sitta i Ekillahallen igår eller borgen som den också kallas, herrarna spelade mot Rasbo men fick se sig besegrade återigen och denna gång med 5-7. Stundtals bra spel, men de håller inte i slutändan. Kvällen spenderades i soffan med filt och nhl hockey, min huvudvärk har inte riktigt släppt än så jag måste börja tänka på mig själv nu, jag vet att detta är ett tecken på att jag stressar och att de kommer bli värre om jag inte slappnar av, men det är så otroligt mycket jag vill hinna med känner att livet börjar sticka iväg när man får höra att vänner köpt hus, skaffar barn och ska gifta sig, jag känner mig liksom gammal då, jag vill inte stå och trampa på samma ruta hela tiden. Men jag får hela tiden sagt till mig att jag inte alls behöver stressa igenom något, men vad vet egentligen alla andra?

Nej, nu är havregrynsgröten uppäten så dags att fixa det sista och åka, efter praktiken bär de av till Sollentuna för match mot Töjnan, vet dock inte hur mkt jag får spela eftersom jag tränat 1 träning på 2 veckor, men vi får se efter vad jag såg och kände i Onsdags efter träningen så är det vissta som inte ens borde få finnas med på bänken, hur folk kan betee sig så illa och förstöra för resten av laget är för mig en gåta, då ska man inte hålla på med lag sport över huvudtaget!

Nej nog med grin, ha en trevlig dag alla så ses vi i en sporthall nära dig ;)


Kram!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards