Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 15 oktober 2010 21:34

Jag är med och tävlar om ett valfritt halsband på http://millahoman.blogg.se från http://www.nessadesign.se/ .

Håll tummarna för mig!

Av caroline lundkvist - 15 oktober 2010 13:53

God dag världen! Vilken underbar dag vi har, och jag skulle offra mycket för att få vara ute idag. Tyvärr så säger kroppen och halsontet ifrån, jag trodde stenhårt igår att jag skulle må bättre idag men icke de inte! Dagen har bestått av inte alls speciellt mycket, lite plock och byte av sängkläder. Älskar att lägga mig i en nybäddad säng! Ska åka och hämtar barnen vid 4 så måste piggna på mig, kanske kan få dom att vara ute och leka lite efter skola/dagis.

Veckans plugg har flytit på smärtfritt och jag är klar med uppgifterna och kan nu njuta av helgen tillsammans med min kära, vi går om varann och har inte alls mycke tid tillsammans. I morgon tänker jag återigen bli en tokig innebandyfru och hejja på killarna när de är borta match i Enköping, vilket typ är världens ände! men jag hoppas att Matilda också åker med, lite roligare att ha någon att umgås med.

 

Blivit dåligt med träning denna vecka, då jag varit dålig men jag hoppas att jag i morron mår så pass mkt bättre att jag kan åka iväg på pilates i morron bitti, känner att kroppen skulle behöva det.

Söndagen bjuder på hemma match mot Järfälla och de ligger mkt prestige i den matchen. Finns många kända ansikten och de ska bli både kul och spännande!

 

Kram!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards