Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 9 oktober 2010 12:07

Idag var det hårt att knappra ihop en rubrik så än så länge får de va en rubriklöst inlägg.

Fredagen spenderades på jobbet fram till 14 och sen direkt hem och plugga, jag ligger otroligt bra i fas och borde inte känna denna enorma press jag ändå dock gör. Jag har för höga krav på mig själv och jag vill alldeles för mycket, jag tror att det går att kombinera 35 timmars praktik i veckan med eget jobb på cirka 20 timmar i veckan och sen tillkommer även plugg och innebandy. Som sagt så spenderade jag hela eftermiddagen framför datorn och en massa vård plugg sen så blev jag med lockad till Uppsala för innebandy, dock hade jag fortfarande sviter av Torsdagens migrän kvar så ett så roligt sällskap var jag dock inte.

Idag blir det också innebandy fast jag helt hade velat ligga kvar i sängen, men jag måste väl ställa upp och hejja fram Arlanda.


Jag har fått dille på Molly Sandén hon har alltid gjort riktigt bra låtar men nu hennes skiva samma himmel är fruktansvärt grym! Den går på repeat här hemma lovar jag.

Kramar!

 

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards