Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 17 oktober 2010 19:30

Ja och så var denna helg till ända. Dagarna springer iväg och det är inte långt kvar innan snön kommer. Fredagen spenderades som sagt i Sollentuna och lekte med Fred och Stella under kvällen. Jag älskar dessa ungar, så oerhört coola och härliga! Åkte hem och köpte med mig kina mat. Sen blev det middag och mys innan vi slocknade framför NHL mitt i natten!

Lördagen bestod av innebandy i form av Arlandas herrar, vi tog bilen och åke till Sveriges närmsta stad Enköping, närmsta vet jag inte om de kan kalla sig men man måste väl locka invånare på något sätt ;) Många satt nog i hallen under matchen och de fick se sig besegrade av arlanda som vann med hela 2-6. Här kan man läsa om matchen http://www.marsta.nu/News.aspx?articleId=4768 Måste plussa för att min käresta fick massa positiva kommentarer. Stolt flickvän :)! Efter matchen så rejjsade vi till kalas för farbror Tony och fick massa gott fika och massa goa skratt och trevligheter, innan vi fortsatte hem och slappade ett tag. Fuffe tog sig hit och de blev middag och lite trevligheter innan vi for ner till bryggan för att lyssna på Alfons änglar som spelade. Jag hade superkul och drack vatten hela kvällen :) Fick agera svart taxi under natten och fick köra ända ut till Skånelas landsbygd alltså längre än längst ut! ;)

Denna dag Söndag så har jag haft match vi mötte Järfälla och det fanns nog en hel del prestige i den matchen, då gamla lagkamrater och tränare fanns i motståndar laget. En jämn kamp till sista sekund och det slutade 3-3 och jag fick göra mitt första mål i den gula (fula) för det är den faktiskt Bsk tröjjan :)

Middag hos mams och paps tacos :) Nu väntar jag på ensam mamma söker och en kopp the då jag håller på att hosta lungorna ur mig!

 

Skam den som ger sig!

 

Trevlig kväll!

Kram

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards