Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 12 oktober 2010 20:49

Två låtar som går på repeat här hemma, att man kan fastna för musik så jäkla enkelt. Jag är helt såld på Molly!

Jag blev klar med pluggandet och har endast en stor uppgift kvar i detta ämne och jag är så nöjd! Sen kan jag fokusera på det andra och slippa känna stress!

Hemma själv och jag njuter nu till fullo, doftljus och ansiktsmask.

 

Hämtade jackan också, men tyvärr va den förstor så har beställt en mindre dock kommer den i slutet på månaden och jag fryser nu! Funderar starkt på att sätta på mig vinterjackan i morron bitti när jag ska iväg till praktiken, men då kommer jag att frysa i vinter sen!

Har också funderat på att sälja min gås jacka, den känns så stor och klumpig och jag är inte bekväm i den tyvärr..

Hittade en bild när jag gick igenom alla mappar på datorn som jag älskar!   Den är tagen på Majas student 2008!

Kram och god natt!

Av caroline lundkvist - 12 oktober 2010 17:39

Tisdag och jag längtar redan till helgen! Att dagarna går så lååångsamt fattar jag inte.. Söndagen på praktiken gick bra, fick gå hem relativt mycket tidigare än jag skulle så jag hann titta på gamla lagkompisarna i deras nya lag en snabbis, prata massor med Jaqe och komma i tid till samlingen. Matchen mot Töjnan va ingen skönspels match, vi vann men inte mkt mer vi va inte bra och spelade otroligt dålit men vi vann och det är huvudsaken nu! Måndagen bestod av jobb och sedan träning, där vi får ett otroligt tråkigt besked att våran ena tränare måste lämna tillfälligt. Jag hoppas att han snart kommer tillbaka och medan vi alla väntar så ska vi göra de bästa av situationen.

Dagen har bestått av jobb halva dagen och sen plugg, plugg och plugg... Det är medicin kurs som gäller nu och massa skriverier om läkemedel så jag håller på att bli tokig! Skrev att jag inte hade motivation till att plugg så Deling tyckte jag skulle blogga lite, om de va seriöst eller ironi vet jag inte men de känns betydligt bättre nu iaf ;)

Fick precis ett sms från posten där de stog att min jacka är redo att hämtas ut så då ökade motivationen lite iaf, jag får hämta den om jag skriver klart!

Fick min klubba omlindad av Fuffe i helgen och ingen klubba har någonsin varit så bra lindad så han är nu utsedd till min privata omlindare ;)

Halva veckan kvar och den ser ut som följande

 

Onsdag

Praktik 7-16

Läkaren 15.15

Träning 19-21

 

Torsdag

Praktik 7-16

Sats träning

Plugga medicin och omvårdnad

 

Fredag

Praktik 7-14

Barnvakt 15-19

Myskväll

 

Lördag

P match i Enköping

Fira Tony

Ladda inför mötet med Järfälla på Söndag

 

Söndag

Plugga medicin och omvårdan

Match

Nej dags att skriva vidare om läkemedel och deras biverkningar och deras beredningsformer.

 

PS: Jessica, Therese och Helené jag saknar er!

 

Trevlig helg och Kram!


Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards