Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 14 oktober 2010 14:54

Vilket underbart väder det är idag! Jag skulle mer än gärna vara ute hela dagen om det inte blåste så förbannat mycket! Höll på att blåsa bort i morse när jag skulle iväg.

Har varit en slapp dag idag, tvättat och tränat lite lätt, då jag hade feber igår och tidigt i morse när jag var upp, men en ipren och ett par timmars sömn till gjorde tydligen susen för nu är jag för tillfället feber fri och hoppas att det förblir så. I morgon hoppas jag att jag kan gå till praktiken för det är lärarbesök kl.13 och jag vill juh visa mig från min bästa sida. ;) och efter det ska jag åka och hämta världens bästa ungar och mysa hela kvällen!

Ringde och skällde ut posten i morse då det nästan är två veckor sen min avi från HM kom och när jag skulle hämta ut paketet sen så fanns det helt plötsligt inte och då sa dem att de troligtvis hamnat fel och att jag skulle komma tillbaka i början på denna vecka, sagt och gjort åkte dit i Tisdags och då hade de fortfarande inte kommit till rätta. Då ringde jag till posten och fick prata med någon sur ragata som inte alls kunde hjälpa mig.... Så idag ringde jag igen och samma kvinna svarade idag igen men då bad jag att få prata med den ansvariga och då gick de betydligt bättre! Han skulle personligen åka ner till coop och leta efter paketet och sagt och gjort det låg där och hade blivit fel registrerat så han kom hem med paketet till mig. Superglad blev jag, då jag väntat på min halsduk alldeles för länge nu, dock ska jag ringa ner till Coop och skälla på dom så att det inte upprepas flera ggr.

Jag sitter och kolla på resor, Peter och Co ska åka ner till Göteborg nästa sommar och kolla på Maiden och blir borta i nästan en vecka och då tänker jag inte sitta hemma och uggla så jag funderar då på att åka utomlands eller ta en tripp till en huvudstad och mysa lite. Så vi får se om det blir av! :)

Prövade ett par uggs idag och nu är jag ännu mer peppad på att köpa ett par, hittade en sida på nätet där de kostade 890 kr och hade fri frakt så funderar på att slå till när jag får lön. Men jag vet inte riktigt hur de funkar de där, då de skeppas från Australien är det någon som vet om de blir extra avgifter istället då?

 

Kram!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards