Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av caroline lundkvist - 8 oktober 2010 17:11

Låten får tala för sig själv!

 

Av caroline lundkvist - 8 oktober 2010 07:09

God morgon!


Äntligen, äntligen är det Fredag som jag har längtat hela veckan!

Läkarbesöket i Uppsala igår gick inte riktigt som jag hade förväntat mig, jag hade hoppats på att han endast hade behövt titta på handleden och ta några röntgen bilder och sedan sakt att vi opererar bort knölen, men icke. Nu ska de först bli en magnetröntgen och sen ska jag tillbaka till honom för vidare kontroller, vilket innebär att jag får fortsätta att ha ont dagligen. Ingen hit men heller inget jag kan påverka, då det onda sitter i den högra handen.

Åkte och jobbade efter sen och det gick inge vidare, jag kände hur huvudvärk kom smygandes och på tåget hem, ja ni läste rätt jag fick åka tåg! Så utvecklades huvudvärken till migrän och jag tog mig med nöd och näppe hem. Sen låg jag hela kvällen, jag tog mig upp för att laga mat iaf men sen så dog jag igen.. Jag känner fortfarande av värken och borde kanske stanna hemma idag, men det gäller både jobb och praktik så jag får iaf försöka!


När jag var på sats i Onsdags så hände en märklig grej, jag trodde jag hade glömt och gått vidare men plötsligt så står jag på ruta ett igen, varför kan spöket aldrig lämna mig och låta mig vara. Nu går jag runt och grubblar, tänker och analyserar igen och jag orkar inte. Tiden är förbi för längesen men de vill inte ge sig och jag får känslosvall så fort jag tänker.


Ikväll spelar Täby mot Aik i innebandyn! Tyvärr får jag inte uppleva matchen live denna säsong, för mycket annat som hindrar tyvärr!

Hejja Täby!

 

Ha en bra dag!


Kram

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards