Alla inlägg under oktober 2010

Av caroline lundkvist - 5 oktober 2010 20:36

Rubriken är bara förnamnet. Jag orkar inte mera! Jag är så oerhört trött och less på allt. När en människa som man förväntar sig ska lyssna inte lyssnar, avbryter och är allmänt ointresserad så finns det inte mycket kvar att hämta. När personen bara tar och inte ger så är det slut. Slut på det roliga och dags att byta bana. Vare sig man vill eller inte. Och när personen iprincip spottar på än ja då är det definitivt finito!


Nå, jag lever allt men orkar inte skriva, all kraft går åt till att försöka måla upp en bra fasad, plugga och jobba en del. För det är de jag gör, är jag inte på praktiken så är jag och jobbar och jobbar jag inte så pluggar jag. Men jag trivs så jag ska inte klaga, jag har en underbar praktikplats där jag får göra oerhört mycket för att vara en första års elev och ett jobb där jag får göra det jag gillar bäst och det är jobba med ungdomar. Jag njuter av varje sekund!

Innebandyn har blivit lidande ett tag, tråkigt men jag har delade känslor, känslor som jag inte kan sätta ord på tyvärr! Jag saknar det som va innan det blev kaos, då va jag lugn och såg fram emot varenda Tisdag och Torsdag.


Nej jag ska göra kväll nu och snart hoppa i säng, klockan ringer 05.30 i morgon bitti.


Sov sött!

Presentation


Hej!
Caroline heter jag och är 27 år gammal. Förskollärarstudent vid Uppsala Universitet och blivande Mamma i Februari 2016. Här kommer ni få läsa om både studier och annat som upptar mitt liv, har en stor passion för sport och framförallt innebandy.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards